Focivilág néven működik tovább a Fürge Nyuszi!
Kapcsolat
Bezárás

Menüpontjaink

  1. Heti akciók
  2. Bejelentkezés

Termékeink

  1. Raktárkisöprés
  2. Focicipők
  3. Focilabdák
  4. Focivilág Store
  5. Sztárcsapatok termékei
  6. Mez, nadrág, sportszár
  7. Melegítők
  8. Kabátok, dzsekik
  9. Táska
  10. Ruházati kiegészítők
  11. Aláöltözetek
  12. Pólók, nadrágok
  13. Kapusoknak
  14. Sípcsontvédõk
  15. Box csomagok
  16. Feliratozás, számozás
  17. Bírói felszerelés
  18. Edzés eszközök
  19. Kapuk, hálók
  20. Lelátó, kispad, öltöző, eredményjelző, gépek
  21. Fitness és egészségügyi termékek
  22. Kézi-Kosár-Röplabda
  23. Sportcipő, papucs
  24. Meccs és tréning szettek
  25. Katalógusok
Méret / kereső

Hasonlítasz ebben Ronaldora és Messire?

Tudtátok, hogy az izmok hossza napról napra változik, tónusát megerőltető igénybevétel, hétköznapi stressz ugyanúgy befolyásolja, mint az edzés?  A szervezet igyekszik egyensúlyt tartani az izomcsoportok ereje és nyúlékonysága közt, még az ülőmunka hatására is rövidül az izmok hossza, amiket nyújtáskor az eredeti állapotukba nyújtunk vissza elsősorban.

Ehhez annyit kell tennünk, minden edzést vagy csak baráti passzolgatást nyújtással fejezünk be! Kiemelten fontos a combot hajlító izmok regenerálása (melyek a hátsó felszínen futnak) a futball szerelmeseinek ahhoz, hogy labdába tudjanak rúgni, semmiképp sem hanyagolandó ez a terület el. Ez az izom gyakran átveszi más izmok funkcióját is, emiatt a fokozott terhelés végett mind a pályán való hatékonyság, valamint a hétköznapi teherbírása is csökkenthet, nagyobb az esélye a sérüléseknek is. Ami jó hír, hogy ezek a nyújtógyakorlatok nem bonyolultak, nem igényelnek eszközt sem, végezhetjük a csapattársakkal, barátokkal, vagy zenét hallgatva egymagad is, csak ne hagyd ki!

Ők sem hagyják ki!