Hasonlítasz ebben Ronaldora és Messire?

Tudtátok, hogy az izmok hossza napról napra változik, tónusát megerőltető igénybevétel, hétköznapi stressz ugyanúgy befolyásolja, mint az edzés?  A szervezet igyekszik egyensúlyt tartani az izomcsoportok ereje és nyúlékonysága közt, még az ülőmunka hatására is rövidül az izmok hossza, amiket nyújtáskor az eredeti állapotukba nyújtunk vissza elsősorban.

Ehhez annyit kell tennünk, minden edzést vagy csak baráti passzolgatást nyújtással fejezünk be! Kiemelten fontos a combot hajlító izmok regenerálása (melyek a hátsó felszínen futnak) a futball szerelmeseinek ahhoz, hogy labdába tudjanak rúgni, semmiképp sem hanyagolandó ez a terület el. Ez az izom gyakran átveszi más izmok funkcióját is, emiatt a fokozott terhelés végett mind a pályán való hatékonyság, valamint a hétköznapi teherbírása is csökkenthet, nagyobb az esélye a sérüléseknek is. Ami jó hír, hogy ezek a nyújtógyakorlatok nem bonyolultak, nem igényelnek eszközt sem, végezhetjük a csapattársakkal, barátokkal, vagy zenét hallgatva egymagad is, csak ne hagyd ki!

Ők sem hagyják ki!

© Focivilág Pécs Kft. | 7622 Pécs, Bajcsy-Zs utca 9. mfsz 21-22. | +36 70 423-6044 | focipecs@furgenyuszi.hu | www.furgenyuszi.hu